Zielony szejk pietruszkowo-cytrynowy (Vitamix)

Z dedykacją dla Wszystkich kupujących niebawem  Vitamixa lub czekających już  na kuriera :)



Piękny, orzeźwiający, lekki i płynny (bo bez jaglanki) szejk owocowo-warzywny!
Zapomniałam na sycących szejkach jaglanych, jaką konsystencję mają czyaste warzywno-owocowe, wodne szejki - ale są płynne i lekkie! Puszek po prostu! Wypiłam zanim doszłam do stołu, idę po dolewkę i zaraz wkleję zdjęcia...

Zielony szejk owocowo-warzywny: o armoacie pietruszkowo-cytrynowym
papryka 1 szt
pietruszka - pół pęczka
3 banany
cytryna plaster
marchew kawałek
kilka nerkowców
200ml wody



Robota
dokładnie umyć
marchew podzielic na kilkucentumetrowe kawałki
z plastra cytryny usunąć pestki i skórkę








Cytryna zbalansowała goryczkę papryki i pietruszki a aż 3 banany (małe były) sprawiają, że szejk jest z kategorii "słodkie".





Komentarze

  1. ja piłam kiedys z peka pietruszki i jednej cytryny, to dopiero był harcore ;) ale powiem Ci: smakowało mi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jupi :-) już się doczekali :-)
    Zrobiłam Agnieszko na pierwszy ogień po Twojemu szejka z kaszy jaglanej, mleka ryżowego, bananów, karobu, masła orzechowego kupnego i kilku nerkowcow. Masz rację, pycha :-)
    Później Tak jak Ci pisałam zrobiłam humus, smak zupełnie inny niż jadlam do tej pory, jakby slodsza ciecierzyca była :-)
    A na kolacje był lekki koktajl: banan, mango, mandarynka, trochę mleka kokosowego i woda :-)
    Vitek jest super, masz rację.
    Dziekuje Ci za wszystkie rady :-*
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edyś! No! Cieszę się z Wami! Gęba mi się jarzy :) Uwielbiam czytać takie dobre wiadomości! Cieszę się, ze Wams amkowało! Najbardziej lubię, ze tyle zdrowych rzeczy się zjadło, a to "tylko szejk z kaszy"...a jak wchodzi, nawet rano, czy na duże zmęczenie wieczorem, gdy się normalnie "nie ma siły już jeść". I to w jeden dzień tyle najró żniejszych składników "przemyconych" - chociaż Ty i tak super bez Vitka gotujesz, rożnorodnie, ale teraz to - WOW :) Mam nadzieję,z e i hummus Wam posmakował - fakt, tak mieli, ze ciecierzyca jest bardzo słodka i kremowa, niemal puszysta! Ale się cieszę, że już macie swój blender :) A ten koktail- oj obłęd - mango, to moja miłość, z czasów mango lassi...moja siostra uwielbia. Cieszę się i mam nadzieję, że nie żałujecie :) i że nie przesadziłam z zachwalaniem ;)

      Usuń

Prześlij komentarz