Bananowy szejk z pietruszką i orzechami laskowymi

Dziś znów doceniałm Vitka. Zastanawiałam się co dodać do szejka, a cały sezam użyłam wczoraj do placuszków...I przypomniałam sobie o orzechach laskowych, które były za twarde do gryzienia (taka partia). A, że było rano, nie chciałam długo  hałasować, więc mieliłam z 15 sekund - a szejk i tak wyszedł gładki jak mus!

Szejk:
2 banany
10 cm ogórka ze skórką
kilka gałązek pietruszki z łodyżką
garstka orzechów laskowych




pomysł i porada (P&P)
 Jeśli ktoś chciałby robić tego szejka u siebie bez mocnego blendera, to polecam orzechy wieczorem namoczyć, a pietruszkę  do miksowania obrać z łodyżek. 


 nie marnuję (NM)
Gdy używam tylko listków pietruszki, wtedy pozostałe  łodyżki przechowuję w pudełku, w zamrażalniku -  jak się uzbiera sporo to robię z nich np. pietruszkowe pesto do makaronu.

Komentarze