Zapiekane 3 warzywa z wywaru - przy okazji nagrzanego piekarnika

(NM)
A przy okazji nagrzanego do lazanii piekarnika, wrzuciłam też prostą zapiekankę z warzyw z porannego wywaru, tym razem był żurkowy, wiec warzywa miały fajny smak.  Wywar raczej wypiłam, jako kilka ciepłych kubasów.

(P&P)
Jeśli macie indukcję, a chcecie aby warzywa z wywaru pozostały jędrne, to odkryłam, że jak nastawiam wywar na maksymalny grzejnik i tylko woda się zagotuje, to po krótkiej chwili zgaszam na zero i on sobie stygnie, a ja w ciagu dnia rano kilka razy biorę ciepły kubek (aby co chwila nie podgrzewać) i tak przez 3 dni, tylko zagotowywałam i zostawiałam, a warzywa pozostały zwarte i jędrne, tak, że nawet 3 dnia się nadawały do zapiekanki a nie były zwykłą ciapą rozgotowaną.

Zapiekane 3 warzywa pozostałe z wywaru:
marchew
ziemniaki
cebula
plus jeden pomidor "zmęczony"
oregano,
oliwa
resztka tofu wędzonego





Komentarze