Aronia w musie jabłkowo-daktylowym. Bez cukru.

Aronia w musie jabłkowo-daktylowym. Bez cukru .

Składniki:
ok.1,5 kg aronii (przemrożonej)
2-3 jabłka ze skórką
ok 15-20 namoczonych (ok 1 godz.) daktyli                                                     

Przygotowanie:
Aronię gotować ok 20 minut, odlać sok
Jabłka zmiksować z daktylami na gładki mus (może być z wodą z moczenia dakltyli)
Mus przesmażyć na patelni by odparował (ok. 15 minut)
Połączyć z aronią i smażyć kolejne 20 minut, można ciut zmiksować żyrafą
 
Vitamix niesamowicie gładko zmielił jabłka z daktylami!

                                              Aronia w musie jabłkowo-daktylowym :) Nadaje się do ciasta typu "tarta", albo do wmieszania do muffinków....

Bardzo jestem ciekawa jak będzie samkowało i czy się uda trochę w tych słoikach to przechować. Na wszelki wypadek jeszcze zapasteryzowałam to w piekarniku przez 1 godzinę w 155c....
Oczywiście za dużo nałożyłam do pasteryzacji powinno być nałożone do słoików mniej....




Komentarze

  1. Ja zrobiłam aronie z brzoskwiniami i nawłocią. Wyszedł pyszny mus. A aronie jadam na surowo lub w racuchach z bananami. Pycha.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz