Puchate pączki wegańskie od veggieola

No i zrobiłam: moje pierwsze pączki w życiu. Że roślinne, to wiadomo.

 

Polecam ten przepis od veggieola:
http://veggieola.blogspot.com/2014/02/puchate-weganskie-paczki-nakadane-yzka.html

Też zrobiłam z mąki orkiszowej, ale z domowym mlekiem sojowym. Moje są bez nadzienia i specjalnie zrobiłam z nich "potworki" w różnych dziwnych kształtach, bo lubimy najbardziej te chrupiące końcówki.
Banana nie czuć mocno, ale daje wilgotność. Ja do veggieoli przepisu dodałam od siebie cukier wanilinowy - jak widać wyrosły pięknie i są smaczne :) Naprawdę jest to fajny prosty przepis dla początkujących - Dziękuję!!!

A teraz fotorelacja:
Nakładane łyżką

 

 

 Cukier puder z Vicia
 

Komentarze

  1. Fajne kształy Ci wyszły, my też lubimy te chrupiące wyrostki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, super pączki :-) zrobie je ale juz nie dzisja bo wczoraj stalam cały wieczor przy faworkach :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz