Post dr Dąbrowskiej 18

Zmienił mi sie smak i chyba po raz pierwszy w zyciu  zmienia sie gust.  Kiedy spozywamy jedzenie typu fast food, to go łakniemy bo uzaleznia. Szczegolnie nabiał. Wczoraj i dzis ma. Dzień dyspensy od. Postu. Wiem ze tak sie nie robi, ale tak sie stalo. Troche wczoraj bylam dziwnie skonfudowana. Przygotowywalam duze przyjecir, sama. Gotowalam no i czasem czegos musialam spróbować. Niedostatecznie, adbalam o siebie tzn o jedzienie dietowe i wieczorem skubnelam troszke nie wiecej niz 100 kcl. Natomiast jednak organizm. Poczul zew odmiennych sklsdnikow na jezyku i dzis bylo mi juz znow bardzo ciezko psychicznie wrocic na tor postu. Dzisiejszy dzien byl jeszcze trudniejszy i w sumie podjadlam to i owo. Ale. Nie nieswiadomie tylmo. Obserwuje siebie. Siegnelam to co jest złymi nawykami - i w sumie czuje ze naprawde gust mi sie zmienia. Wcale nie jestvto ani pyszne ani satysfakcjonunace a co najlepsze - nie czuje sie dobrze tylko ciezej i gorzej. Na poscie czulam sie lepiej. Mam taki wniosek ze wlasnie na poscir znalazlam kilka ulubionych, satysfakcjonujacych przegryzek - marchewki cykoria chocby.  Wczesniej moje comford fod byly jednak. Rodem. Z fast foodu albo ciezka. Pasta albo. Pizza ciasta... Teraz mam wrazenie ze chyba bym. Nie wstala po typowym. Spagetti pszennym... Wiec naprawde otwieram sie na nowe jedzenie po. Ktorym. Nie czuje sie ciezko. Na cos na cale zycie. Nie na koniec postu. Np salatka. Colesław z majonezem. Z awokado, albo. Pasta z sosem alfredo z kalafiora - teraz takie rzeczy wydaja mi sie zajebiscie roznorodne i satysfacjonujace. Dotychczas w zyciu zawsze wahalam. Sie miedzy okresami. Zdrowego i niezdrowego jedzenia. Ciagle. Jojo... Teraz naprawde dalam swojemu organizmowi dojsc do glosu i po prostu juz te stare nawyki przestaja mi. Smakowac i byc takie.mile. Naprawde nie jest warto źle sie czuc po czyms co nam. Nie sluzy skoro. Mozna jesc pysznie i wciaz czuc sie. Lekko mi nie ociezale. A z przyplywem. Energii. Jutro jade dalej z. Postem, chociaz wiem ze to jakby zaczynanie od nowa. Ale. Pisze. Te notatki. Dla siebie bo kazdy post jest inny.... Ten tez jest inny od poprzdniego....

Komentarze